پلی اورتان سوسیسی پاسیفیکس
سپتامبر 30, 2023
پاسیفیکس درزگیر
چسب آکواریوم بی رنگ پاسیفیکس pacifix
مارس 3, 2020
parallax background

ماستیک درزگیر سیلیکونیزه پاسیفیکس pacifix


درزگیر قوی با پاسیفیکس

ماستیک درزگیر سیلیکونیزه پاسیفیکس pacifix


درزگیر اکریلیک سیلیکونی pacifix  یک محصول تک جزئی بر پایه اکریلیک است که با امولسیون سیلیکونی بهبود یافته و از چسبندگی و خاصیت الاستیک بالایی برخوردار است.

 

کیفیت بی نظیر در بازار

 

قابل استفاده بر روی انواع تلمبه

 

مقاوم در برابر حرارت و سرما

 

ضدآب

 

مناسب برای تمام شکاف ها و درزها


مشخصات:

ساختار منعطف این محصول، امکان استفاده از آن در مواضعی که نیازبه تحرک تا ۱۵% داشته باشد، را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های درزگیر اکریلیک سیلیکونی می توان به موارد زیر اشاره کرد: پایه آب و غیر سمی، حاوی مقادیر بسیار کم از ترکیبات آلی، خاصیت ضد آب پس از پخت، قابل رنگ آمیزی، کاربری و تمیز کردن آسان، قابل استفاده روی کلیه سطوح متخلخل مانند: آجر، بتن، چوب و غیره ، بدون بو.

کاربردها:

درزگیری مصالح ساختمانی مختلف (مانند چوب، بتن، آجر و غیره) که اتصالات با تحرک کمی دارند. پر کردن ترک های دیوار و سقف، درزگیری اتصالات بین در، پنجره، دیوار و غیره.

نحوه استفاده:

محل استفاده درزگیر باید کاملا تمیز و عاری از گرد و غبار، گریس و زنگ زدگی باشد. روی سطوح صیقلی نیاز به استفاده از پرایمر نمی باشد. بر سطوح متخلخل مانند بتن، سنگ، سیمان و گچ از پرایمر (مخلوط اکریلیک و آب به نسبت ۱ به ۴) می توان استفاده کرد. حداقل عرض درز ۵ و حداکثر ۲۵ میلیمتر می تواند باشد. بهتر است نسبت عمق به عرض محل اتصال، ۱ به ۲ باشد. بازه دمای کاربری ۵ الی ۳۵ درجه سانتیگراد می باشد. فورا بعد از اعمال با یک وسیله نمدار، سطح درزگیر را صاف نمایید و مازاد درزگیر را با پارچه خیس پاک کنید. حداقل زمان لازم برای پخت ۲ ساعت است. درزگیر خشک شده تنها به روش مکانیکی پاک می شود.